مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-26سياسي

نیروی انتظامی همگام با سایر دستگاه ها مصوبات مبارزه با کرونا را اجرا می کند


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: نیروی انتظامی همگام با سایر دستگاه های اجرایی مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا را اجرا می کند.

- علی اکبر عیسی آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه، با اشاره به اجرای طرح محدودیت های ویژه کرونا اظهار کرد: نیروی انتظامی همگام با سایر دستگاه های اجرایی مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا را اجرا می کند.

وی بیان کرد: با توجه به اعمال محدودیت های تردد درون و برون شهری تمام ظرفیت های نیروی انتظامی در این راستا و به منظور حفظ سلامت جامعه استفاده می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: نیروی انتظامی از طریق پایش تصویری و بهره گیری از تجهیزات و نرم افزارها تردد شهروندان را کنترل می کند.

  عیسی آبادی گفت: در سطح شهرستان ساوه نیروهای انتظامی حضور فیزیکی چندانی نخواهند داشت بلکه از دوربین های درون و برون شهری برای اجرای مصوبات استفاده می شود و از شهروندان درخواست داریم نسبت به مصوبات ستاد کرونا توجه جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در محدودیت های ویژه کرونا 80 درصد از دوربین ها و 20 درصد از حضور فیزیکی پلیس استفاده خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه عنوان کرد: در موضوع پلمپ اصناف متخلف نیروی انتظامی به عنوان پشتیبان سازمان صمت و مرکز بهداشت حضور داشته و اقدامات لازم را ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی همگام با سایر دستگاه ها مصوبات مبارزه با کرونا را اجرا می کند

نیروی انتظامی همگام با سایر دستگاه ها مصوبات مبارزه با کرونا را اجرا می کند