مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-26سياسي

هیچ کار غیراصولی انجام نخواهیم داد


مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان درباره عملیات اجرای سنگفرش در خیابان آمادگاه و جنب مدرسه صفوی چهارباغ گفت: این سازمان با دقت و حساسیت و تحت نظارت میراث فرهنگی و گردشگری اقدام می کند و هیچ گونه کار غیراصولی و غیر فنی انجام نخواهد داد و .

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان درباره عملیات اجرای سنگفرش در خیابان آمادگاه و جنب مدرسه صفوی چهارباغ گفت: این سازمان با دقت و حساسیت و تحت نظارت میراث فرهنگی و گردشگری اقدام می کند و هیچ گونه کار غیراصولی و غیر فنی انجام نخواهد داد و درصورتی که پیمانکاران جزء قصد حرکتی غیراصولی و غیر فنی داشته باشند نیز به شدت از آن جلوگیری می کند.

محمد فیض در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع محورهای گردشگری، خصوصاً محور گردشگری دولت خانه صفوی و اینکه در سال گذشته محور چهارباغ عباسی سنگفرش و پیاده راه شد، همچنین به دلیل اهمیت گذر آمادگاه که هتل های باسابقه در آن وجود دارد، تصمیم به کف سازی خیابان آمادگاه گرفتیم.

وی ادامه داد: در طرح این کف سازی، حدود 70 متر و تا قبل از کوچه سوره به پیاده راه اختصاص می یابد و با افزایش سطح فضای سبز و کف سازی به کیفیت محیط برای عابران افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کار غیراصولی انجام نخواهیم داد

هیچ کار غیراصولی انجام نخواهیم داد