مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-26سياسي

رژه شناوری مردمی بسیج دریایی نیروی زمینی سپاه برگزار شد


در مراسمی به مناسبت هفته بسیج بیش از هزار شناور سبک و نیمه سنگین مردمی بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی سواحل بندرعباس و تنگه هرمز رژه رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح پنج شنبه به مناسبت هفته بسیج، بزرگترین رزمایش رژه شناوری مردمی بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی سواحل بندرعباس و تنگه هرمز با ظرفیت بیش از هزار شناور سبک و نیمه سنگین با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و سایر فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد.

در حاشیه این رزمایش دریادار تنگسیری در جمع خبرنگاران گفت: نیروی دریایی سپاه از زمان تشکیل بسیج دریایی در سال 1397 توانسته با همراهی و همیاری بسیجیان عزیز جان برکف و استفاده از توان و ظرفیت مردم ولایتمدار تا کنون 530 ناوگروه در سواحل جنوب و شمال سازماندهی نماید و در مواقع لزوم و ضرورت ها هم از ظرفیت بالای این بسیج دریایی مردم پایه استفاده و بهره گیری کرد.

وی افزود: همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) عزیز فرموند بسیج لشکر مخلص خداست، بسیج شجره طیبه است و ما به عینه در دفاع مقدس و هم بعد از آن مشاهده کردیم؛ مثلاً در دو سه سال گذشته در حوادث طبیعی پیش آمده، دیدیم که بسیجیان چگونه با ایثار، اخلاص، روحیه جهادی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه شناوری مردمی بسیج دریایی نیروی زمینی سپاه برگزار شد

رژه شناوری مردمی بسیج دریایی نیروی زمینی سپاه برگزار شد