مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-26سياسي

آزادسازی 87 درصد از سواحل مازندران


استاندار مازندران با بیان این که تاکنون 87 درصد سواحل استان آزاد شده است، گفت: آزادسازی باقیمانده حریم 60 متری سواحل استان با جدیت تداوم دارد و امروز یک اولویت برای معاونت عمرانی استانداری است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان این که تاکنون 87 درصد سواحل استان آزاد شده است، گفت: آزادسازی باقیمانده حریم 60 متری سواحل استان با جدیت تداوم دارد و امروز یک اولویت برای معاونت عمرانی استانداری است.

‎ احمد حسین زادگان در جلسه آزادسازی سواحل مازندران با اشاره به اینکه در شهرهای ساحلی مهم ترین و اساسی ترین عنصر ظرفیت ساحل و دریا است، خاطرنشان کرد: شهرداران باید نگاه ویژه به سواحل به عنوان منبع درآمد پایدار داشته باشند.

شهردارانی که به درآمد زایی در مدیریت شهری توجه نداشته باشند نمی توانند در راستای توسعه شهری گام بردارند.

حسین زادگان با اعلام این که تاکنون 87 درصد سواحل استان آزاد شده است، گفت: از درصد باقیمانده، 6 درصد آن متعلق به بخش خصوصی است که تصمیمات لازم برای آزاد سازی آن با همراهی حوزه قضایی در جلسه امروز اتخاذ شده است.

استاندار با اشاره به این که تصرفات دستگاه های دولتی نیز در حریم 60 متری دریا تقلیل یافته و به 3 درصد رسیده است و می توان گفت در این حوزه توفیقات خوبی داشتیم، خاطرنشان کرد: مناطق نظامی نیازمند ساز و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 87 درصد از سواحل مازندران

آزادسازی 87 درصد از سواحل مازندران