مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 06:152020-11-26فرهنگي

تشویق مردم به رعایت اصول بهداشتی با زبان هنر


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و هنرمندان استان به تولید محتوا می پردازیم.

- ایسنا/زنجان معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و هنرمندان استان به تولید محتوا می پردازیم.

ایرج داوودبیگی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اقدامات انجام شده برای هنرمندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: سعی داریم با استفاده از زبان هنر، پتانسیل هنرمندان استان و ظرفیت های فضای مجازی، مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کنیم.

وی افزود: در این اقدام هنرمندان حوزه های مختلف هنری مانند انیمیشن، فیلم کوتاه، پوسترسازی، موشن گرافی و .

با قبول سفارش از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به تولید محتوا با موضوعاتی مانند تشویق به استفاده از ماسک، خانه ماندن و .

می پردازند.

این مسئول تصریح کرد: با این کار علاوه بر اینکه می توانیم به جلوگیری و پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا اقداماتی انجام دهیم، برای هنرمندان استان نیز از لحاظ اقتصادی فرصت خوبی است.

داوودبیگی ادامه داد: تولیداتی در این حوزه از طریق هنرمندان صورت گرفته ولی منتظر تولیدات بیشتری هستیم تا در سایت ها و کانال های معتبر و پرطرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق مردم به رعایت اصول بهداشتی با زبان هنر

تشویق مردم به رعایت اصول بهداشتی با زبان هنر