مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-26ورزشي

انحلال تیم هندبال پاس قم به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت


تیم هندبال پاس قم به دلیل مواجهه با مشکلات مالی و عدم توجه از سوی مسوولان استان قم به وضعیت این تیم، انحلال و کناره گیری رسمی خود از لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حدود هفت سال از آخرین حضور هندبال قم در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر هندبال مردان ایران می گذشت، حضوری که در سال 1392 و به تیم صبا اختصاص داشت تا اینکه در روزهای پایانی سال 1398 هندبالیست های قم با حضور درخشان در لیگ دسته اول ایران موفق به کسب مجوز لیگ برتر شدند.

این تیم با نام هیات هندبال در لیگ دسته اول باشگاه های کشور درخشید و به لیگ برتر آمد ولی چند ماه طول کشید تا در جستجوی حامی مالی، زیر مجموعه پاس ناجا شد و با نام پاس ناجای قم سرانجام در قرعه کشی لیگ برتر حضور یافت و در لیگ 12 تیمی سال 1399 هندبال باشگاه های برتر ایران جزو تیم های گروه دوم مقدماتی قرار گرفت.

مرحله نخست رقابت های لیگ برتر که آبان ماه به انجام رسید برای هندبالیست های قم با دو پیروزی و یک باخت همراه بود، تیمی که جمعی از چهره های قدیمی و جوان هندبال قم همراه با بازیکنان شاخص غیر بومی را با هدایت علیرضا ربیعی به لیگ برتر برد و در مرحله دوم نیز عملکرد نسبتا خوبی ارائه کرد تا یکی از شانس های صعود از مرحله مقدماتی لقب بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحلال تیم هندبال پاس قم به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت

انحلال تیم هندبال پاس قم به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت