مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-26بين الملل

سازمان جهانی بهداشت: روند افزایش جان باختگان کرونا ادامه دارد


سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که با وجود آن که شیوع ویروس کرونا در هفته گذشته کندتر شده است، اما همچنان میانگین جان باختگان در حال افزایش است و تاکنون 67 هزار مورد مرگ جدید به این سازمان گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، سازمان جهانی بهداشت در آخرین گزارش خود از ویروس کرونا که روز چهارشنبه به روز رسانی شد، اعلام کرد که با وجود آن که روند ابتلا به ویروس کرونا در اروپا کاهش یافته است، اما این منطقه بالاترین میزان ابتلا و فوتی را در جهان دارد.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که آفریقا نیز دارای بیشترین افزایش شمار مبتلایان و فوتی های جدید را داراست که بیشترین تعداد این افراد در کشورهای آفریقای جنوبی، الجزایر و کنیا به ثبت رسیده است.

سازمان جهانی بهداشت هفته گذشته اعلام کرد که شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در اروپا حدود 6 درصد کاهش یافته است، درحالی که این رقم در هفته پیش از آن 10 درصد بوده است، این مسأله بیانگر آن است که قرنطینه در تمامی قاره سبز به صورت مؤثری در کندتر شدن انتقال ویروس کرونا مؤثر بوده است.

شمار مبتلایان در انگلیس نسبت به اواخر ماه اگوست (اوایل مرداد) کاهش داشته است، این درحالی است که روزانه حدود یکهزار و 600 نفر در این کشور از نیمه نوامبر روانه بیمارستان ها می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت: روند افزایش جان باختگان کرونا ادامه دارد

سازمان جهانی بهداشت: روند افزایش جان باختگان کرونا ادامه دارد