مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-26بين الملل

مویه کردن آل سعود پس از هر پاسخ دردناک همان خواسته ما است


سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن تأکید بر ادامه حملات کوبنده به سعودی ها، بیان کرد: مویه کردن عربستان پس از هر پاسخ دردناک انصارالله همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد: مویه کردن عربستان پس از هر پاسخ دردناک انصارالله همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

وی افزود: آه و ناله سعودی ها پس از هر حمله انصارالله به مواضع این رژیم همان خواسته ماست ادامه این وضعیت باعث می شود تا بازدارندگی اثرگذاری مناسب را به همراه داشته باشد.

تا زمانی که سعودی ها به حملات و محاصره ضد ملت یمن ادامه دهند از هیچ تلاش و اقدامی برای مقابله با آن دست نخواهیم کشید.

جامعه بین الملل باید در راستای توقف جنگ و محاصره یمن به متجاوزان فشار وارد کند؛ زیرا ملت یمن هم مستحق هستند که صدای درد و رنج هایشان شنیده شود.

گفتنی است، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، بامداد دوشنبه اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک قدس 2 پالایشگاه آرامکو در شهر جده عربستان سعودی را هدف قرار داده اند.

وی بیان کرده بود: یگان موشکی ارتش یمن موفق شد با موشک بالدار قدس 2 تأسیسات نفتی آرامکو در شهر جده عربستان سعودی را هدف قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مویه کردن آل سعود پس از هر پاسخ دردناک همان خواسته ما است

مویه کردن آل سعود پس از هر پاسخ دردناک همان خواسته ما است