مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:252020-11-26پزشكي

موفقیت طب سنتی در تسریع درمان بیماران کرونایی/ وزارت بهداشت گارد نگیرد


شخصاً گروه هایی از پزشکان طب سنتی را می شناسم که هر روز بر بستر بیماران کرونایی حاضر می شوند و چون داروهای گیاهی خاصی مصرف می کنند، در این 9 ماه حتی یک بار هم کرونا نگرفته اند و جالب اینجاست که هنگام ویزیت بیمار، - حتی ماسک هم نمی زنند.

یا افرادی را می شناسم که درگیر کرونا بوده اند و با داروهای گیاهی، به سرعت بهبود یافته اند و در 2 مورد شاهد بوده ام که با دو داروی گیاهی مختلف، حس بویایی دو بیماری کرونایی به سرعت بازگشت.

عصر ایران؛ جعفر محمدی - گزارش های متعددی وجود دارد مبنی بر این که تعدادی از داروهای با منشأ گیاهی، توانسته اند در کاهش علائم بیماری کرونا یا تسریع در درمان آن موثر باشند.

این را نه بر اساس ادعاهای فروشندگان گیاهان دارویی که طبق اظهارات مستند برخی پزشکان که در کار درمان بیماران کرونایی هستند می گویم.

همچنین بررسی های رسانه ای ام مؤید این مطلب است که استفاده از طب مکمل در کنار داروهای پزشکی نوین، بسیار مثمر ثمر بوده است.

یعنی کسانی که هم از داروهای طب نوین و هم از داروهای گیاهی استفاده کرده اند، در مقابل کسانی که تنها از یکی از این دو طب بهره برده اند، روند بهبودی سریع تر و درد کمتری را تجربه کرده اند.

تاکید و تصریح می کنم که آنچه می نویسم، صرفاً یک گزارش از بررسی های رسانه ای چند ماه اخیر است و نه مستند علمی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت طب سنتی در تسریع درمان بیماران کرونایی/ وزارت بهداشت گارد نگیرد

موفقیت طب سنتی در تسریع درمان بیماران کرونایی/ وزارت بهداشت گارد نگیرد