مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-26سياسي

رونمایی از تندیس و خیابان سردار سلیمانی در «جغین»


هم زمان با هفته بسیج از تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای جم انبه رونمایی و خیابان مزین به نام این شهید والا مقام نیز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، هم زمان با هفته بسیج از تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای جم انبه رونمایی و خیابان مزین به نام این شهید والا مقام نیز افتتاح شد.

مصطفی غلام پور فرماندار رودان در این آیین با تقدیر از این حرکت فرهنگی و عمرانی مهم در روستای جم انبه، آن را نمونه یک خدمت مهم و بزرگ برای مردم به همراه نگه داشتن یاد و خاطره سردار دلها تا همیشه دانست.

وی در تقدیر از اقدام دهیاری و شورای اسلامی روستای جم انبه جغین در نامگذاری مکانی به نام سردار شهید سلیمانی گفت: با این اقدام نماد سردار رشید اسلام به یک حرکت عملی تبدیل شده است.

غلام پور با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی یکی از محبوب ترین چهره های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می شود، افزود: ایشان هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان نداشت و زندگی خود را وقف مبارزه با ظالمان متجاوز کرد.

در ادامه ابوذر مسافری دهیار روستای جم انبه جغین نیز در این آیین اظهار داشت: در مجموع برای تکمیل این پروژه 250 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس و خیابان سردار سلیمانی در «جغین»

رونمایی از تندیس و خیابان سردار سلیمانی در «جغین»