مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 20:002020-11-25حوادث

پایان سرقت با پراید عقاب نشان!


دزد 33 ساله ای که 14 فقره سابقه کیفری در پرونده سیاهش دارد، هنگامی برای پانزدهمین بار و با شلیک هشت گلوله در تاریکی شب به دام افتاد که این بار با پراید «عقاب نشان» سرقت می کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، اولین شب از تعطیلی کسب و کارها برای مبارزه با کرونا در مشهد آغاز شده بود و خلوتی خیابان های شهر، زمینه را برای ارتکاب برخی جرایم و به ویژه سرقت فراهم می کرد اما نیروهای انتظامی با تدابیر سردار تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) در حالت آماده باش به سر می بردند و گشت های محسوس و نامحسوس در کوچه ها و خیابان های شهر به حرکت درآمدند تا سرقت اموال مردم به حداقل برسد.

در این میان دستبرد به خودروها با استفاده از یک دستگاه پراید با تصویر عقاب سفید، موضوعی بود که از چند روز قبل در دستور کار نیروهای زبده تجسس کلانتری شفای مشهد قرار گرفته بود چرا که مدارک و شواهد صحنه های سرقت نشان می داد که راننده یک دستگاه پراید سیاه رنگ، در برخی از محله های وقوع جرم در حالی مشاهده شده است که تصویری از عقاب سفید روی کاپوت خودرو قرار دارد.

گزارش خراسان حاکی است به همین دلیل گروه عملیاتی مبارزه با سرقت به فرماندهی سرگرد علی امارلو (رییس کلانتری شفا) وارد عمل شدند بررسی های تحلیلی سرقت های مذکور بیانگر آن بود که سرقت با «پراید عقاب نشان» در ساعت های اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سرقت با پراید عقاب نشان!

پایان سرقت با پراید عقاب نشان!