مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 18:502020-11-25سياسي

بسیج هیچگاه کهنه و فرسوده نمی شود/ قرارداد 12 هزار میلیاردی با قرارگاه خاتم


مجموع همه پروژه های قرارگاه خاتم در گلستان بیش از 12 هزار میلیارد تومان است که در صورت اتمام اجرا، زیرساخت های استان را متحول خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهارکرد: در دوران دفاع مقدس بیش از نیمی از شهدای ما، بسیجیان جان برکفی بودند که به فرموده امام خویش دل به دریای جبهه های حق علیه باطل زدند.

وی افزود: تفکر بسیجی هرجا سرلوحه کار شد گره مشکلات را بازکردیم و موانع برطرف شد چراکه بسیج هیچگاه کهنه و فرسوده نمی شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: در طول هفته بسیج هزار و 500 برنامه را در سطح استان برنامه ریزی کردیم اما بخشی از برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی در فضای مجازی برگزار شد.

ملک شاهکوهی از توزیع 20 هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در سالروز تشکیل بسیج خبرداد.

وی اضافه کرد: بر اساس گفتمان مقدس بسیج بود که جلوه های زیبای مجاهدت و ایثار در سیل سال گذشته رقم خورد و جهادگران بسیجی طی یکسال گذشته دو هزار و 45 خانه را برای مردم آسیب دیده از سیل ساختند.

ملک شاهکوهی گفت: اخیرا هم با ابلاغ فرمانده کل سپاه و همکاری سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت طرح شهید سلیمانی را برای مبارزه هوشمند با ویروس کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج هیچگاه کهنه و فرسوده نمی شود/ قرارداد 12 هزار میلیاردی با قرارگاه خاتم

بسیج هیچگاه کهنه و فرسوده نمی شود/ قرارداد 12 هزار میلیاردی با قرارگاه خاتم