مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 16:252020-11-25سياسي

مقابل آسیب های اجتماعی تسلیم نشویم/وعده مسوولان به حوزه های علمیه در حد حرف نباشد


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وعده هایی به حوزه های علمیه داده شده اما در عمل بسیاری از آن ها محقق نشده است که امیدواریم به دلیل حساسیت کار حوزه ها و نقش و رسالتی که بر عهده دارند این وعده ها عملی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی به منظور بررسی وضعیت کنونی و مشکلات حوزه علمیه خواهران یاسوج به این مرکز علمی حوزوی رفت و با رییس حوزه علمیه خواهران استان و مسوول حوزه علمیه خواهران فاطمیه شهر یاسوج نشستی برگزار کرد.

در این نشست آیت الله حسینی با اشاره به آسیب های اجتماعی در کشور و استان و به خصوص در شهر یاسوج اظهار کرد: برای مقابله با این آسیب ها تنها به فرهنگ سازی نیاز داریم و با اقدامات سخت و سلبی نمی توان آسیب ها را کاهش داد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی نباید دست روی دست گذاشت و به صرف نبود بودجه کاری انجام نداد هر چند برای حوزه فرهنگ اعتبار و بودجه مناسب در نظر گرفته نشده اما نباید نا امیدانه و دست بسته در مقابل آسیب ها کوتاه آمد و کاری نکرد.

این استاد حوزه های علمیه با برشمردن دستگاه های فرهنگی در استان که هر یک وظیفه ای بر عهده دارند و نباید از زیر بار فرهنگ سازی شانه خالی کنند تصریح کرد: یکی از دستگاه های فرهنگی و فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل آسیب های اجتماعی تسلیم نشویم/وعده مسوولان به حوزه های علمیه در حد حرف نباشد

مقابل آسیب های اجتماعی تسلیم نشویم/وعده مسوولان به حوزه های علمیه در حد حرف نباشد