مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-25ورزشي

حضور ورزشکاران بسیجی در رزمایش« کمک مومنانه، همت پهلوانانه


مسؤول بسیج ورزشکاران سپاه استان زنجان از رزمایش «کمک مومنانه، همت پهلوانانه» توسط ورزشکاران بسیجی خبر داد و گفت: در همین راستا 200 بسته معیشتی توزیع شد.

- طیب امیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ویروس کرونا از روزهای پایانی سال گذشته در کشور ما شیوع یافته و اقشار مختلف مردم را دچار مشکلاتی کرده است که برای رفع این دغدغه ها ورزشکاران بسیجی پا به پای سایر گروه های اجتماعی، فعالیت های مختلفی را آغاز کردند.

مسؤول بسیج ورزشکاران سپاه استان زنجان با بیان اینکه، روسای هیأت های ورزشی، قهرمانان و بسیجیان این سازمان همگام با سایر اقشار برای جلوگیری از شیوع کرونا و کاهش لطمات آن وارد عمل شدند، اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در راستای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه خدمات ویژه ای به افراد بی بضاعت در شهرها و روستاهای استان ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز هفته بسیج نیز رزمایش کمک مومنانه، همت پهلوانانه در حال اجراست، تصریح کرد: این اقدام با هدف کمک به خانواده های کاراته کاهای کمتر برخوردار و آسیب دیده از کرونا اجرایی شد.

امیری تصریح کرد: در این طرح توزیع 200 بسته معیشتی به ارزش 600 هزار تومان به همت سازمان بسیح ورزشکاران هیأت کاراته و سپاه استان زنجان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ورزشکاران بسیجی در رزمایش« کمک مومنانه، همت پهلوانانه

حضور ورزشکاران بسیجی در رزمایش« کمک مومنانه، همت پهلوانانه