مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 14:452020-11-25سياسي

هنرمندان بسیجی مقابله با جنگ نرم را در دستور کار قرار دهند


جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است هنرمندان بسیجی مقوله جنگ نرم را به تصویر کشیده و راه های مقابله با آن را به مردم معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد مهران مرادی در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش فیلمسازان بسیجی که بعد از ظهر امروز برگزار شد، گفت: 5 آذر سالروز تأسیس بسیجی است که به فرمان حکیمانه امام ساخته شد و امروز با گذشت 41 سال به یک پدیده شگفت آور تبدیل گشته و امنیت کیان اسلامی را مردمی کرده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیج 2 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که میانگین سنی آن ها 22 سال و 70 درصد آنها مجرد بودند که هیچ جای دنیا سراغ نداریم که این گونه پای نظام مقدسشان بمانند.

مرادی تصریح کرد: بسیج بعد از تأسیس دارای کارنامه درخشان و زرینی است و رتبه های عالی در حوزه های مختلف دفاع مقدس کسب کرده، همچنین از ابتدا تا انتهای جنگ 300 گردان بسیجی در جبهه های حق علیه باطل جنگیدند یعنی در کنار این سپاه یک سپاه مردمی دیگری نیز وجود داشت که با توجه به این که سازماندهی نشده بودند با عنایت خداوند در این دوره خوش درخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان بسیجی مقابله با جنگ نرم را در دستور کار قرار دهند

هنرمندان بسیجی مقابله با جنگ نرم را در دستور کار قرار دهند