مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:552020-11-25سياسي

سد وابستگی در محصولات استراتژیک و راهبردی باید شکسته شود


رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان فارس گفت: باید با تمام توان سد وابستگی در محصولات استراتژیک و راهبردی در کشور شکسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید حسن شاهی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان که در اجرای نهضت جهش تولید کشاورزی به عنوان کلیدی ترین عامل در خودکفایی ایران اسلامی گام بر می دارند گفت: برای تحقق نهضت جهش تولید نیازمند تعامل گسترده بین بخشی با تمامی دستگاه های اجرایی در بحث امنیت غذایی در سطوح ملی واستانی هستیم.

وی با بیان این مطلب که فارس دارای داشته های خدادادی و نیز نیروهای تحصیل کرده دانشگاهی است متذکر شد: باید از پتانسیل های موجود با طرح وبرنامه های مؤثر بهره برد و محصولات استراتژیک استان را تا سر حد خودکفایی راهبری نمود.

حسن شاهی افزود: بحث اول در حوزه جهش تولید مبحث امنیت غذایی ذیل مبحث مهم امنیت ملی است.

وی پرداختن به موضوع تولیدات داخلی کشاورزی و بی نیازی از واردات را مهم توصیف نمود و اضافه کرد: در جهان 82 کشور با مشکل جدی تأمین غذا مواجه اند که از این تعداد 34 کشور در شمار کشورهای اسلامی قرار دارند.

وی گفت: استان فارس تأمین کننده 10 درصد غذای کشور با تولید متنوع محصولات دامی وکشاورزی است، در واقع استان فارس ویترین محصولات کشاورزی کشور است که از یک اقلیم چهار فصل برای تولید برخوردار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد وابستگی در محصولات استراتژیک و راهبردی باید شکسته شود

سد وابستگی در محصولات استراتژیک و راهبردی باید شکسته شود