مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:502020-11-25دانش

شتاب گیری علوم سلول های بنیادی در زیست بوم فناوری و نوآوری


دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری گفت: علوم سلول های بنیادی در زیست بوم فناوری و نوآوری در حال شتابگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، امیرعلی حمیدیه با اشاره به فعالیت 140 شرکت دانش بنیان در حوزه سلول های بنیادی گفت: فعالیت این شرکت ها از تولید ظرف کشت سلول که پیش از این همه وارداتی است تا محیط کشت و تکثیرسلول را در بر می گیرد.

به گفته حمیدیه، براساس سند توسعه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، تحولی بزرگ در این حوزه اتفاق افتاد و تبدیل این علم به ثروت را محقق کرد.

دبیرستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین بیان کرد: از نظر تولید علم در حوزه سلول های بنیادی هم جایگاه ایران بسیار قابل قبول است و در کنار کشورهایی ایستاده ایم که روزی تنها قدرتمندان این حوزه علمی بودند.

اما با تلاش های صورت گرفته در زیست بوم فناوری و نوآوری کاری کردیم که به لیست کشورهای دارای این فناوری پیوستیم و امروز ایران یکی از نامداران سلول های بنیادی در دنیا است.

حمیدیه ادامه داد: ایران پیشتازترین کشور اسلامی در حوزه سلول های بنیادی است و این موضوع بر توانمندی سرآمدان علمی کشور صحه می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب گیری علوم سلول های بنیادی در زیست بوم فناوری و نوآوری

شتاب گیری علوم سلول های بنیادی در زیست بوم فناوری و نوآوری