مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-25بين الملل

ممانعت آمریکا از ارسال نتایج تحقیقات پرونده ترور سردار سلیمانی به پارلمان عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالامیر التعیبان، نماینده فراکسیون صادقون در پارلمان عراق امروز(چهارشنبه) در گفتوگو با خبرگزاری المعلومه گفت: - یکی نماینده عراقی اعلام کرد که سفارت آمریکا در بغداد مانع ارسال نتایج تحقیقات درباره پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به پارلمان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبدالامیر التعیبان، نماینده فراکسیون صادقون در پارلمان عراق امروز(چهارشنبه) در گفتوگو با خبرگزاری المعلومه گفت: سفارت آمریکا در بغداد دیدگاه های خود را به دولت عراق تحمیل می کند و مانع رسیدن نتایج تحقیقات در رابطه با پرونده ترور فرماندهان نصر ( سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس) به پارلمان می شود.

وی تاکید کرد که این مساله روشن و واضح است.

التعیبان بار دیگر با تاکید بر اینکه سفارت آمریکا تصمیمات خود را به دولت و حاکمیت عراق تحمیل می کند گفت: از آمریکا می خواهیم که به سرکشی های خود علیه حاکمیت و ملت عراق پایان دهد.

پیش از این مهدی تقی امرلی، عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرده بود: کمیسیون امنیت و دفاع به دولت عراق فشار خواهد آورد تا گزارش مربوط به پرونده ترور فرماندهان پیروزی( سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس ) را در سریع ترین زمان ممکن به پارلمان بفرستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت آمریکا از ارسال نتایج تحقیقات پرونده ترور سردار سلیمانی به پارلمان عراق

ممانعت آمریکا از ارسال نتایج تحقیقات پرونده ترور سردار سلیمانی به پارلمان عراق