مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-25اقتصادي

از گرانی مرغ سکته کنیم یا در کرونای صف مرغ بمیریم؟!


قیمت مرغ این روزها سر به فلک کشیده است و مردمی که برای خرید مرغ دولتی به فروشگاه های خاص می روند، مجبورند در صف های چند ده یا چند صد نفری بایستند و ساعت ها در انتظار بمانند تا مرغ را به قیمت دولتی بخرند.

- چند ماهی است که هر روز صبح وقتی از خانه بیرون می آیم و از مقابل فروشگاه بزرگ نزدیک به خانه گذر می کنم با یک صحنه تکراری مواجه می شوم، صحنه صف های طولانی از اجتماع مردم جلوی درب فروشگاه! برایم سوال شد که دلیل این صف ها و تجمع مردم چیست؟ اما چه چیزی این روزها میتوانست مردم را اول صبح در این صف های مجتمع جمع کند، الا مرغ!؟ در چند روز اخیر قیمت مرغ فراز و نشیب بیشتری پیدا کرده و تقریبا به 40هزار تومان رسیده! به همین دلیل مردم برای خرید مرغ ارزان تر از صبح زود مقابل فروشگاه های بزرگ صف می کشند و این تجمع ها می تواند در این اوضاع کرونایی یک فاجعه بزرگ را رقم بزند.

امروز دیرتر از سرکار رفتم تا از نزدیک عمق این فاجعه را درک کنم.

جمعیتی حدود 200 نفر مرد و زن در دو صف متراکمی که شاید در هر متر مربع دو تا سه نفر را در خود جای داده بود حضور داشتند و متنظر بودند که فروشگاه اعلام کند که برای خرید مرغ به داخل بیایند.

از دور که به جمعیت می نگریم باور چنین مساله ای برای هر کسی سخت و سهمگین است که در این اوضاع کرونایی این مردم چرا این همه برای خرید یک کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گرانی مرغ سکته کنیم یا در کرونای صف مرغ بمیریم؟!

از گرانی مرغ سکته کنیم یا در کرونای صف مرغ بمیریم؟!