مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-25سياسي

لزوم بازمهندسی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری در شرایط کرونایی


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در شرایط کرونایی نیازمند فعال شدن بیشتر بخش حمل و نقل در کشور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار شد.

در این نشست جمالی نژاد تاکید کرد: طبق آخرین گزارش ها ناوگان درون شهری کشور نیاز به بازسازی 70 درصدی دارد و این مهم باید طی برنامه ریزی های دقیق کوتاه مدت و میان مدت انجام گیرد.

معاون وزیر کشور در ادامه افزود: البته علی رغم شرایط سخت اقتصادی در کوتاه مدت اقدامات خوبی از سوی مجموعه دولت و شهرداری ها برای بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور شاهد هستیم و در برنامه هفتم توسعه و قانون بودجه سال آینده هم تقویت سیستم حمل و نقل به صورت ویژه دیده شده است.

رییس سازمان شهرداری های کشور تاکید کرد: شیوع گسترده کرونا نشان داد که سیستم های حمل و نقل چه میزان واجد اهمیت است و امروز نیازمند نگاه جدید و به قولی باز مهندسی در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی هستیم.

وی در ادامه افزود: در کوتاه مدت حمایت از رانندگان و ارائه وام و تسهیلات و بسته های معیشتی برای ناوبران عزیز تاکسیرانی و اتوبوسرانی بایستی پیگیری و عملیاتی گردیده و در راستای شادابی و تحرک ناوگان فعلی و حفظ شرایط موجود نیز یارانه بلیط در راستای کسری درآمد شهرداری ها و اعتبار لازم از ردیف تبصره 18 جهت اورهال کردن واگن ها و راه اندازی مجدد ناوگان مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازمهندسی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری در شرایط کرونایی

لزوم بازمهندسی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری در شرایط کرونایی