مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-25فرهنگي

شاگردهای متوسط صبح بخیر ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یادم می آید دهه 70 که مدرسه می رفتم صبح به صبح با صدای مجری تلویزیون و سلام پرانرژی اش از خواب بیدار می شدیم و بعد هم کارتون تام و جری را که برنامه برای بچه ها پخش می کرد تا قبل از رفتن به مدرسه ببینند تماشا می کردیم و بعد هم رفتن به مدرسه.

- صبح بخیر ایران تا همیشه برای مخاطبان تلویزیون یادآور خاطرات زیادی است.

برنامه ای که از سال 1373 کار خود را شروع کرد و در همان آغاز چون تنها برنامه صبحگاهی تلویزیون بود، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، یادم می آید دهه 70 که مدرسه می رفتم صبح به صبح با صدای مجری تلویزیون و سلام پرانرژی اش از خواب بیدار می شدیم و بعد هم کارتون تام و جری را که برنامه برای بچه ها پخش می کرد تا قبل از رفتن به مدرسه ببینند تماشا می کردیم و بعد هم رفتن به مدرسه.

این قانون صبحگاهی هرروزه مان بود که با برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک آغاز می شد و در یاد و خاطره مان باقی ماند.

صفحه امروز را به برنامه های صبحگاهی اختصاص دادیم؛ برنامه هایی که بنا دارند سرزنده و پرانرژی اجرا شوند تا آغاز یک روز پرنشاط و امید برای مخاطبان شان باشند.

در تمام این سال ها برنامه های متنوعی برای وقت صبحگاه تلویزیون طراحی شده است؛ آنچه می خوانید بررسی کوتاهی از برنامه های ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاگردهای متوسط صبح بخیر ایران

شاگردهای متوسط صبح بخیر ایران