مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:502020-11-25فرهنگي

وصول بیش از 570 اثر به جایزه ملی غزل حسین جلال پور/ داوری آغاز شد


داوری آثار جایزه ملی حسین جلال پور (جایزه مستقل غزل) با پایان یافتن مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این رویداد، آغاز شد.

- حسن فرهادی، دبیر دومین جایزه ملی غزل حسین جلال پور در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به این جایزه 30 آبان سال جاری بود که پس از پایان این مهلت، آثار دسته بندی و آماده سازی شدند و در اختیار داوران قرار گرفت که هم اکنون کار داوری آغاز شده و نامزدهای نهایی روز شنبه، یکم دی ماه 99 اعلام خواهند شد.

فرهادی با بیان اینکه در مجموع بیش از 570 اثر به دبیرخانه جایزه ارسال شده است، افزود: در بخش غزل های ارسالی 488 اثر از 117 غزلسرا، در بخش کتاب غزل 64 مجموعه غزل و در بخش پژوهش 23 مقاله پژوهشی به دبیرخانه این جایزه رسیده است.

  وی ادامه داد: از آنجا که دبیرخانه جایزه در حدفاصل جایزه اول و این جایزه که دومین دوره آن است، مشغول رصد و پایش کتاب ها و پژوهش های انجام شده در کشوره بوده، باید گفته شود که اکثر افرادی که به صورت جدی و حرفه ای در عرصه پژوهش و سرایش غزل در حال فعالیت هستند، آثار خود را برای جایزه ارسال کرده اند.

دبیر دومین جایزه ملی غزل حسین جلال پور (جایزه مستقل غزل) تصریح کرد: یک نکته دیگر که بایستی اینجا گفته شود، این است که همانند تمام جوایز معتبر ملی و بین المللی امسال نشان جایزه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول بیش از 570 اثر به جایزه ملی غزل حسین جلال پور/ داوری آغاز شد

وصول بیش از 570 اثر به جایزه ملی غزل حسین جلال پور/ داوری آغاز شد