مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-25سياسي

استقبال از نگاه هم افزایی شورایعالی انقلاب فرهنگی در سند گردشگری


از نگاه هم افزایی شورایعالی انقلاب فرهنگی برای پربار ساختن و اثر گذار کردن سند گردشگری در حوزه فرهنگی استقبال خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در نشست با محمود حاجیلویی معاون خط مشی گذاری و هماهنگی اجرایی ستاد فرهنگ شورایعالی انقلاب فرهنگی و اعضای این بخش که با هدف بازخوانی سند راهبردی توسعه گردشگری و نیز بررسی مفاد فرهنگی سند یاد شده در محل معاونت گردشگری برگزار شد؛ گفت: با توجه به تکلیف قانونی و جهت گیری تعیین شده در ماده 100 قانون برنامه ششم توسعه به منظور تدوین سند توسعه گردشگری، اقدام جهت تحقق آن گامی در راستای ایفای نقش دستگاه های اجرایی در بخش گردشگری به شمار می آید.

ما از نگاه هم افزایی شورایعالی انقلاب فرهنگی نیز برای پربار ساختن و اثر گذار کردن این سند در حوزه فرهنگی استقبال خواهیم کرد.

همچنین در این نشست محمود حاجیلویی معاون خط مشی گذاری و هماهنگی اجرای ستاد فرهنگ شورایعالی انقلاب فرهنگی نیز با تشریح نقشه مهندسی فرهنگی و ستاد تشکیل یافته برای این منظور در خصوص سیاست های فرهنگی گردشگری، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را با تاکید بر مزیت ها و ارزش افزوده فرهنگی در صنعت گردشگری مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از نگاه هم افزایی شورایعالی انقلاب فرهنگی در سند گردشگری

استقبال از نگاه هم افزایی شورایعالی انقلاب فرهنگی در سند گردشگری