مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:402020-11-25حوادث

کشف کلاهبرداری 30 میلیاردی با چک های جعلی و سرقتی


فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف کلاهبرداری 30 میلیاردی با استفاده از چک های جعلی و سرقتی در شرق استان و برخی استان های کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی مراجعه فردی اهل و ساکن یزد به پلیس آگاهی شهرستان گلوگاه و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از وی در پوشش خرید کاشی و سرامیک با ارائه چک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی در تحقیقات از شاکی دریافتند، افرادی از طریق فضای مجازی و تماس تلفنی با مال باخته در چندین نوبت اقدام به خرید کاشی و سرامیک به ارزش 8 میلیارد ریال با ارائه چک کردند که در زمان سررسید، چک ها فاقد موجودی بوده است.

سردار میرزایی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات طی تماس تلفنی با صاحب چک ها مشخص شد، چک ها سرقتی بوده و از داخل یک خودرو در تهران به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با دریافت این اطلاعات و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، رد متهمان در شهرستان های بهشهر و گلوگاه شناسایی شد.

سردار میرزایی از دستگیری سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه خبر داد و افزود: در بازرسی از منازل و خودروی متهمان، اسناد، مدارک و چک های جعلی و مسروقه مرتبط با پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری 30 میلیاردی با چک های جعلی و سرقتی

کشف کلاهبرداری 30 میلیاردی با چک های جعلی و سرقتی