مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-25اقتصادي

کشف 61 میلیارد ریال کالای قاچاق در سیستان وبلوچستان


فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف 61 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس استان طی 48 ساعت خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف 61 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس استان طی 48 ساعت خبر داد.

سردار احمد طاهری بیان داشت: با توجه به اینکه نیروی انتظامی با مبارزه جدی و قاطعانه با عناصر اصلی قاچاق کالاهای خارجی و جلوگیری از ورود آن ها به بازار مصرف می تواند نقش ویژه ای در تحقق شعار سال و در جهش تولید ایفا کند از این رو تلاش ها را مضاعف کرده و نسبت به تشدید طرح ها و برنامه های خود اقدام و به توفیقات خوبی نیز دست پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در این میان استان سیستان وبلوچستان که دارای مرزهای وسیع و گسترده ای در جنوب شرق کشور است و روزانه خودروهای سبک و سنگین بی شماری از محورهای مواصلاتی استان عبور می کنند به همین جهت نظارت ها و کنترل های خود برای شناسایی و برخورد با قاچاقچیان کالا را بیش از گذشته کرده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در همین راستا پلیس امنیت اقتصادی استان و رده های عملیاتی در شهرستان های ایرانشهر، نیمروز و کنارک با کنترل محورهای مواصلاتی استان طی 48 ساعت عملیات و در یک اقدام منسجم و هماهنگ موفق شدند چندین محموله کالای قاچاق که کارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 61 میلیارد ریال کالای قاچاق در سیستان وبلوچستان

کشف 61 میلیارد ریال کالای قاچاق در سیستان وبلوچستان