مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-25سياسي

قرارگاه خاتم الانبیا بدهکاری خود به خراسان شمالی را جبران کند


رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی آخرین استانی است که میزبان قرارگاه خاتم بوده، گفت: توقع داریم قرارگاه این تأخیر را با اقدامات جهادی جبران کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه خراسان شمالی، گفت: امیدواریم با حضور قرارگاه خاتم الانبیا در استان باری دیگر شاهد تحول در زیرساخت های خراسان شمالی باشیم.

وی افزود: زمانی که شرکت های خارجی به دلیل تحریم پروژه های کشور را نیمه تمام رها کردند این قرارگاه خاتم بود که با جهاد علمی و جهاد سازندگی به میدان آمد و جای خالی آنها را پر کرد و نگذاشت کشور در این حوزه فلج شود.

پاکمهر با اشاره به اجرای 15 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط قرارگاه سازندگی سپاه در کشور، بیان داشت: از این قرارگاه انتظار داریم ظرفیت های بالقوه خراسان شمالی را بالفعل کند تا بخشی از محرومیت های استان رفع شود.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی تصریح کرد: خراسان شمالی آخرین استانی است که میزبان قرارگاه بوده لذا توقع داریم این تأخیر با اقدامات جهادی جبران شود.

وی همچنین با اشاره به گمانی زنی هایی مبنی بر واگذاری کارخانه آلومینا جاجرم به شستا، گفت: نگران وقوع این تصمیم هستیم زیرا آلومینا نیز سرنوشت مشابه پتروشیمی در انتظارش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه خاتم الانبیا بدهکاری خود به خراسان شمالی را جبران کند

قرارگاه خاتم الانبیا بدهکاری خود به خراسان شمالی را جبران کند