مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-25اقتصادي

اشکالات فنی سامانه بازارگاه از سهمیه نهاده های دامی مرغداران می کاهد


اشکالات فنی سامانه بازارگاه، اشکال در آدرس و مدارک دامپزشکی مرغداران و کمبود ماشین برای حمل بار روند تامین نهاده های دامی برای مرغداری ها را با اختلال مواجه می کند.

- علی یزدی از مرغداران فعال در استان البرز در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت:   اگر اشکالات فنی سامانه بازارگاه، اشکال در آدرس و مدارک دامپزشکی مرغداران و کمبود ماشین برای حمل بار وجود نداشته باشد بین چهار تا 14 روز محموله های نهاده های دامی در اختیار مرغداران قرار می گیرد.

وی با اشاره به مشکلات فنی سامانه بازارگاه و تبعات آن برای مرغداران و دامداران گفت: یکی از ایرادات سامانه بازارگاه این است که اجازه بارگیری تمام محموله ثبت سفارش شده را نمی دهد و عدم بارگیری خرده های بار موجب می شود در نهایت طی چند ماه بیش از 40 تا 50 تن از سهمیه تخصیص یافته به یک واحد مرغداری کاسته شود و در نهایت آن واحد مرغداری با کمبود نهاده های دامی روبرو می شود.

یزدی ادامه می دهد: در روزهای اخیر ثبت سفارش 200 تن ذرت را انجام دادیم اما امکان بارگیری 196 تن آن وجود داشت و شرکت تامین کننده نهاده دامی اجازه ارسال باقی مانده محموله را نداشت بنابراین مابقی وجه به حساب مرغداری بازگشت ولی مساله ما به عنوان یک مرغدار این است که اگر از هر محموله 4 تا 6 تن امکان بارگیری نداشته باشد در نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکالات فنی سامانه بازارگاه از سهمیه نهاده های دامی مرغداران می کاهد

اشکالات فنی سامانه بازارگاه از سهمیه نهاده های دامی مرغداران می کاهد