مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-25سياسي

حضور در عرصه طلبگی با خدمت گره خورده است


امام جمعه همدان بابیان اینکه حضور در عرصه طلبگی با خدمت گره خورده است، گفت: اگر طلبه ای لباس خدمت را از تن بیرون کند هویت اصلی خود را از دست داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر چهارشنبه در آیین افتتاحیه حضور منسجم نیروهای جهادی در مراکز درمانی همدان با بیان اینکه حضور در عرصه طلبگی با خدمت گره خورده است، اظهار داشت: اگر طلبه ای لباس خدمت را از تن بیرون کند، باید بگوییم که هویت اصلی خودش را از دست داده است.

وی افزود: شاکله اصلی روحانیت، خدمت رسانی به مردم است و کسی که در این عرصه ورود می کند به دنبال اهداف و وظایف خود که خدمت رسانی است، می باشد.

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه این حضور در مراکز درمانی هم جنبه خدمت رسانی دارد و هم جنبه تبلیغی، مطرح کرد: اگر می خواهیم این عمل برآیند بیرونی داشته باشد، نیازمند بازخوانی در انگیزه ها هستیم و لذا خوب است طلاب قبل از ورود در این عرصه در خلوت خودشان، اخلاص این عمل را تقویت کنند.

وی کاری را تأثیر گذار دانست که داعیه الهی داشته باشد و گفت: رفتاری با اثر گذاری روانی و اجتماعی همراه است که نشأت گرفته از خدمت رسانی به مردم برای رضایت الهی باشد و این موضوع باید منشأ رفتار نیروها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در عرصه طلبگی با خدمت گره خورده است

حضور در عرصه طلبگی با خدمت گره خورده است