مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-25فرهنگي

طراحی استیکر بهترین روش ارتباط با مردم است/ شخصیت ملی خلق کنیم


عضو هیات داوران 2 دوره جایزه سال استیکر، رواج هنر یک هنرمند میان مردم را بزرگ ترین افتخار دانست که از طریق طراحی استیکر به عنوان ابزاری پرکاربرد راحت تر اتفاق می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، بهرام عظیمی عضو هیات داوران دومین جایزه سال استیکر درباره کارآیی و خروجی برگزاری این رویداد هنری گفت: خروجی طراحی استیکر در این جایزه متعلق به مردم است چراکه تقریباً همه مردم ما با موبایل، استیکر و ای موجی سر و کار دارند و این روزها خیلی از افراد به جای نوشتن از استیکرها استفاده می کنند و حسشان را از طریق استیکرها بیان می کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر استیکرها مبتنی بر شخصیت ها و کاراکترهای خارجی طراحی شده و ما هم از همان استیکرها استفاده می کنیم، بیان کرد: ایموجی ها اشکال بین المللی هستند که ملیت و منطقه جغرافیایی ندارند اما استیکرها این گونه نیستند و می توانند ملیت را هم نشان دهند پس خیلی خوب است که مردم ما از استیکرهایی استفاده کنند که ایرانی است.

این هنرمند با اشاره به خروجی سال اول این جایزه که سال گذشته برگزار شد، توضیح داد: بسیاری از استیکرهای ایرانی به ویژه آنهایی که سال قبل طراحی شد، هویت ملی دارند و بر اساس شخصیت های ملی، تاریخی، فرهنگی و ورزشی ما طراحی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی استیکر بهترین روش ارتباط با مردم است/ شخصیت ملی خلق کنیم

طراحی استیکر بهترین روش ارتباط با مردم است/ شخصیت ملی خلق کنیم