مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-25پزشكي

ویزیت بیماران مناطق محروم با کمک “تله مدیسین” درگچساران+ تصاویر


به مناسبت هفته بسیج، پایش بیماران و شناسایی نیازهای آنان با سیستم از راه دور و تامین نیاز درمانی برای اولین بار در استان در شهرستان گچساران راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران به مناسبت هفته بسیج پایش بیماران و شناسایی نیازهای آنان با سیستم از راه دور و تامین نیاز درمانی آنها با گروه های جهادی ، تخصصی پزشکی و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت(طرح یاسر) در دستور کار موسسه خدمات درمانی بسیجیان قرار گرفت که اولین نقطه آن در شهرستان گچساران افتتاح شد.

موسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و جهت خدمت رسانی به شهروندان گچساران و دسترسی آسان و سریع به پزشکان متخصص، اقدام به راه اندازی ونصب سیستم ((تله مدیسین)) یا همان پزشکی از راه دور در مرکز درمانی شهدای بسیج این شهرستان کرد.

این سیستم به صورت صوتی و تصویری بوده و بر اساس برنامه ابلاغی پزشکان متخصص ونیاز درمانی بیمار هماهنگی لازم انجام گرفته که همزمان بیمار می تواند با پزشک متخصص ارتباط برقرار کرده و توسط پزشک معالج نیز ویزیت شوند، بنابراین در کنار بیمار هم یک نفر پزشک عمومی حضور دارد که دستورات درمانی پزشک متخصص را در مرکز درمانی اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت بیماران مناطق محروم با کمک “تله مدیسین” درگچساران+ تصاویر

ویزیت بیماران مناطق محروم با کمک “تله مدیسین” درگچساران+ تصاویر