مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-25سياسي

ورود پلاک غیربومی به قم تقریبا صفر است/استقبال مجازی از 6 شهید گمنام


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ورود پلاک غیربومی به استان را از آغاز طرح مدیریت جامع تجمع ها و ترددها تقریبا نزدیک به صفر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: إن شاء الله در سالروز این وفات حُزن انگیز یعنی در روز پنجشنبه ششم آذر ماه و مصادف با دهم ربیع الثانی، شاهد استقبال مجازی از 6 شهید گمنام در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی های مربوط به آغاز طرح مدیریت جامع تجمع ها و ترددها از بیست و هشتم آبان ماه در قم آغاز و تلاش شد تا اقناع سازی عمومی سرلوحه همه این فعالیت های اطلاع رسانی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم اضافه کرد: با توجه به آن که امکان تمدید این طرح متناسب با وضعیت و روند بیماری وجود دارد، بنابراین تردیدی نیست که در حوزه اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی در آغاز راه هستیم و این مسیر باید به همت اصحاب رسانه تداوم یابد.

سلیمان پور سپس به مجوزهای صادر شده برای تردّد ضروری برخی خودروها در این ایام اشاره کرد و گفت: از حدود 800 مجوز صادر شده، 50 درصد مربوط به صنایع، 15 درصد مربوط به جامعه پزشکان و کادر درمان، 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پلاک غیربومی به قم تقریبا صفر است/استقبال مجازی از 6 شهید گمنام

ورود پلاک غیربومی به قم تقریبا صفر است/استقبال مجازی از 6 شهید گمنام