مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-25سياسي

کشت زعفران گلخانه ای شهروند گنبدی/ تولید عسل طبیعی در محیط شهری گنبد + تصاویر


چندسالی است که رهبر معظم انقلاب اقتصاد و تولید را سرلوحه شعارهای سال قرار داده و به نوعی توجه به این مسائل را در رفع مشکلات اقتصادی و کاهش تحریم ها را مهم می داند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، برای عبور از تحریم ها و مشکلات اقتصادی مهمترین عامل  توجه به ظرفیت های درون و تولید داخلی است.

اینبار در راستای تحقق منویات جهش تولید را با کشت زعفران، تولید عسل طبیعی و پرورش ماکیان محقق کرده تا بار دیگر اثبات کند جوان ایرانی می تواند.

قاسم استیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس درباره پروژه های تولیدی و اشتغال پایدار خود اظهار کرد: امسال با توجه به شعار سال توسط مقام معظم رهبری هیئت فاطمیون جلساتی را برگزار کرد تا بتواند در کنار فعالیت های مذهبی و عزاداری خود تولید و اشتغال را هر چند در وسعت کم و محدود عملی کند.

وی تصریح کرد: در این راستا و با تشکیل جلسات متعدد کارگروه جهش تولید و کارآفرینی شکل گرفت تا نهضت تولید و کارآفرینی مجموعه فاطمیون گسترش پیدا کند که در آن چند طرح کارآفرینی در حوزه گلخانه ای، پرورش زنبور عسل و تولید عسل طبیعی مورد توجه قرار گرفت.

* افراد مسوول و متخصص همگی کشت زعفران گلخانه ای و پرورش زنبور عسل در محیط شهری گنبدکاووس را غیرممکن دانستند/  باپشتکار و برای تحقق منویات مقام معظم رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت زعفران گلخانه ای شهروند گنبدی/ تولید عسل طبیعی در محیط شهری گنبد + تصاویر

کشت زعفران گلخانه ای شهروند گنبدی/ تولید عسل طبیعی در محیط شهری گنبد + تصاویر