مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-25سياسي

 8 زندانی جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند


طی مراسمی به مناسبت هفته بسیج تعداد 8 زندانی جرائم غیرعمد استان با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد دیه و تعدادی از خیرین از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

- ایسنا/کردستان طی مراسمی به مناسبت هفته بسیج تعداد 8 زندانی جرائم غیرعمد استان با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد دیه و تعدادی از خیرین از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

سردارحسینی، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در مراسم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد آزادسازی چندین نفر از زندانیانی هستیم که به خاطر محکومیت مالی در زندان به سر برده و خود و خانواده هایشان در معرض آسیب بوده اند.

وی با یادآوری اینکه براساس اخلاق و آموزه های اسلامی، همکاری و مساعدت به نیازمندان یکی از دستورات و تربیت های شریعت اسلام است تصریح کرد: آزادسازی زندانیان یک کار انسانی و بشردوستانه است که باید همواره مورد توجه مسئولان و خیرین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز به همت سپاه بیت المقدس استان کردستان و به مناسبت هفته بسیج 8 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد کردستانی به آغوش خانواده خود بازگشتند، اظهار کرد: امیدواریم همه جرائم و آسیب های اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 8 زندانی جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند

 8 زندانی جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند