مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-25اجتماعي

خودروهای متخلف توسط دوربین ها رصد می شوند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان وبلوچستان گفت: خودروهایی که در سطح معابر شهر از ساعت 9 شب تا چهار صبح تردد می کنند با توجه به اینکه داخل شهر توسط دوربین ها رصد می شود مراقب بوده و غفلت نکنند تا بعد از اجرای طرح شاهد جریمه های کلان نباشند.

- علی نام درست امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد از زمان شروع طرح محدودیت ترددها در اول آذر، 2 روز نخست در بحث کنترل ترددها تنها تذکر شفاهی به رانندگان داده شده و از روز سوم اجرای این طرح اعمال جدی قانون آغاز شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان وبلوچستان افزود: ماموران پلیس راهور استان از ساعت 21 تا چهار صبح که زمان ممنوعیت ترددهاست در سطح معابر مستقر شده و خودروهای در حال تردد بدون مجوز را کنترل و اعمال قانون می کنند.

وی بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه ایی که پلاک های خود را مخدوش می کنند تا در اجرای محدودیت ترددها دوربین آن ها را نگیرد شناسایی و حکم توقیف اخذ و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

ام درست تصریح کرد: پلیس راهور سیستان وبلوچستان همگام با حافظان سلامت به منظور کاهش انتقال ویروس به آن ها اجازه فعالیت ندهد تا آمار ترددها در داخل شهر به حداقل ممکن برسد، فقط مغازه های لوازم یدکی خودرو که بیشتر مردم با آن سروکار دارند می توانند فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای متخلف توسط دوربین ها رصد می شوند

خودروهای متخلف توسط دوربین ها رصد می شوند