مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-25حوادث

ابتکار: هیچ مسئولیتی در قبال زنان معتاد نداریم


معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهور ایران هیچ مسئولیت مستقیمی در ارتباط با زنان معتاد ندارد.

- معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهور ایران برنامه ای برای 500 زن معتاد متجاهر در تهران دارد یا خیر اظهار کرد: خیر معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهور ایران هیچ مسئولیت مستقیمی در ارتباط با زنان معتاد ندارد.

وی افزود: نهادهایی مانند ستاد مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی در برابر این افراد مسئولیت دارند.

پیش تر سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پاسخ به اینکه طبق گفته سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت ظرفیت 500 نفره نگهداری از زنان معتاد متجاهر در پایتخت پر شده است، با این احتساب تکلیف باقی زنان معتاد متجاهر چه می شود، اظهار کرد: برآورد زنان متجاهر در پایتخت هزار نفر است که از این تعداد 500 نفر آنها جمع آوری و در مرکزی که از سوی بهزیستی فراهم شده است نگهداری می شوند که ظرفیت این مرکز هم پر شده است و 500 زن دیگر بلاتکلیف هستند.

وی افزود: در حال پیگیری محل نگهداری برای 500 زن معتاد متجاهر در پایتخت هستیم و امیدواریم که هرچه زودتر تا به فصل سرما نرسیده ایم به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: هیچ مسئولیتی در قبال زنان معتاد نداریم

ابتکار: هیچ مسئولیتی در قبال زنان معتاد نداریم