مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-25اجتماعي

256 مدرسه، مجری طرح خوانا در خوزستان


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه 256 مدرسه در خوزستان مجری طرح خوانا هستند، گفت: این طرح با هدف ارتقای چهار مهارت خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی در حال اجرا است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه 256 مدرسه در خوزستان مجری طرح خوانا هستند، گفت: این طرح با هدف ارتقای چهار مهارت خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی در حال اجرا است.

کوروش مودت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح ملی مدرسه خوانا با هدف ارتقای چهار مهارت خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی در سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر کشور در 256 مدرسه ابتدایی در استان خوزستان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح از قابلیت اجرا در شبکه شاد برخوردار است، افزود: 1510 معلم دوره اول دبستان و 1286 معلم دوره دوم دبستان، مجری این طرح هستند.

همچنین 5 درصد مدارس ابتدایی در سطح استان برای اولین بار طرح ملی مدرسه خوانا را اجرا می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه مشارکتی بودن آموزش یکی از اهداف اجرای این طرح است، بیان کرد: حرکت از حافظه محوری به مهارت محوری و پرورش خلاقیت، همچنین بهره گیری از جدیدترین یافته های علمی در زمینه تغییرات آموزشی و مشارکتی بودن آموزش مبتنی بر مدرسه محوری، از دیگر اهداف اجرای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

256 مدرسه، مجری طرح خوانا در خوزستان

256 مدرسه، مجری طرح خوانا در خوزستان