مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-25دانش

76 عضو هیات علمی دانشگاه تهران در بین دانشمندان دو درصد برتر جهان


76 عضو هیات علمی دانشگاه تهران از جمله 31 عضو هیات علمی پردیس دانشکده های فنی این دانشگاه در بین دانشمندان دو درصد برتر جهان قرار گرفتند.

- 76 عضو هیات علمی دانشگاه تهران از جمله 31 عضو هیات علمی پردیس دانشکده های فنی این دانشگاه در بین دانشمندان دو درصد برتر جهان قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین به روزرسانی پایگاه داده های نویسندگان مقالات علمی با شاخص های استنادی استاندارد، 31 نفر از اعضای هیأت علمی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران به عنوان دو درصد دانشمندان برتر جهان انتخاب شدند.

آخرین به روزرسانی این پایگاه، که بر اساس استنادات ارجاعی پایگاه داده های علمی Scopus انجام می شود، اعضای هیأت علمی پردیس دانشکده های فنی، با حضور 31 نفر عضو در فهرست نهایی، پر افتخارترین پردیس دانشگاه تهران و پرافتخارترین دانشکده در سطح کشور بودند.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران؛ بر اساس این فهرست، از دانشگاه تهران در مجموع 76 عضو هیأت علمی در این فهرست حضور دارند که 31 نفر آنان از اعضای هیأت علمی پردیس دانشکده های فنی هستند.

این در حالی است که نام بسیاری از دانشگاه های مطرح اروپایی و امریکایی، در این فهرست، با تعداد بسیار کمی (کمتر از 10 نفر) از اعضای هیأت علمی درج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 عضو هیات علمی دانشگاه تهران در بین دانشمندان دو درصد برتر جهان

76 عضو هیات علمی دانشگاه تهران در بین دانشمندان دو درصد برتر جهان