مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-25اقتصادي

با کرونا، هر روز زلزله داریم!


یک پرستار بخش ICU کرونای بیمارستان شهید مدرس ساوه نسبت به افزایش مراجعین کرونایی به مراکز درمانی هشدار داد و از مردم خواست تا با رعایت اصول بهداشتی به قطع زنجیره سرایت کرونا ویروس کمک کنند.

- ایسنا/مرکزی یک پرستار بخش ICU کرونای بیمارستان شهید مدرس ساوه نسبت به افزایش مراجعین کرونایی به مراکز درمانی هشدار داد و از مردم خواست تا با رعایت اصول بهداشتی به قطع زنجیره سرایت کرونا ویروس کمک کنند.

سولماز امینی بیات در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با تاکید بر اینکه کروناویروس با شتاب بالایی در حال پراکنده شدن در جامعه است، اظهار کرد: شدت سرایت ویروس به حدی رسیده است که بسیاری از همکاران پرستار و کادردرمانی به بیماری کووید 19 مبتلا شدند، اما همچنان در شرایط سخت و دشواری که منجر به خستگی و کاهش توان آنها شده در شیفت های سنگین، صادقانه به مراجعین خدمات درمانی ارائه می دهند.

وی با تاکید بر اینکه کرونا قویتر از گذشته شده است، بیان کرد: تعداد پذیرش بیماران کرونایی روز به روز افزایش یافته و اغلب شاهد مراجعه مادران باردار، بیماران زمینه ای و خاص و از رده های سنی کودکان، جوانان و سالمندان بویژه افراد با سنین 25 تا 40 سال هستیم.

او تصریح کرد: کادر پزشکی و پرستاری به مردم این اطمینان را می دهند که تا آخرین لحظه با این بیماری مبارزه خواهند کرد و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کرونا، هر روز زلزله داریم!

با کرونا، هر روز زلزله داریم!