مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-25اجتماعي

افتتاح خط جدید اتوبوسرانی در شهر مریانج


خط جدید اتوبوسرانی در شهر مریانج افتتاح شد و از این پس ساکنان مناطق کوی آفتاب، کوی مهر و کوی زیبا می توانند از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری استفاده کنند.

- محسن معصوم علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سرویس دهی اتوبوس های واحد به تمام نقاط شهر مریانج اظهار کرد: با پیگیری های مجموعه شورای شهر و شهرداری مریانج و مساعدت سازمان حمل و نقل شهرداری همدان و معاونت اتوبوسرانی این سازمان، مقرر شد تا دیگر نقاط این شهر از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: درخواست های بسیار زیادی از سوی ساکنان کوی زیبا، مسکن مهر، کوی آفتاب و حتی کوی مهتاب مبنی بر راه اندازی یک خط اتوبوس شهری به صحن شورا و حتی شهرداری رسیده بود که در نهایت با پیگیری های شورای شهر و شهرداری مریانج این مهم صورت پذیرفت.

شهردار مریانج بیان کرد: در نهایت خط اتوبوس شهری مسیر مریانج به امامزاده عبدالله دچار تغییر شد تا ساکنان مناطق بالا نیز بتوانند از ناوگان حمل و نقل عمومی برخوردار شوند.

وی گفت: اتوبوس های واحد در مسیر رفت به شهر همدان، بعد از میدان ولایت، وارد بلوار امام حسین(ع) شرقی شده و در یک ایستگاه به ساکنان کوی مهر خدمات ارائه می‎کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط جدید اتوبوسرانی در شهر مریانج

افتتاح خط جدید اتوبوسرانی در شهر مریانج