مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-25سياسي

جای صندوق رفاه دانشجویان در فضای آموزش مجازی خالی است


نایب رییس فراکسیون رسانه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بودجه های موجود باید ساماندهی شوند و از صندوق رفاه دانشجویان در امر آموزش مجازی و رفاه دانشجویان استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، برنامه زنده به وقت ایران چهارم آذرماه با حضور سیدمحمودرضا آقامیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و لطف الله سیاهکلی نایب رییس فراکسیون رسانه مجلس شورای اسلامی در زمینه وضعیت آموزش مجازی دانشجویان در دوران کرونا از شبکه هفت سیما روی آنتن رفت.

لطف الله سیاهکلی نایب رییس فراکسیون رسانه مجلس شورای اسلامی در این برنامه اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که این روزها دانشجویان و اساتید را با مشکل مواجه کرده است، بحث فضای مجازی است.

در عین حال که فضای مجازی ارزان، پرسرعت و باکیفیت است اما اگر مباحث زیرساختی آن مهیا نباشد، گران، کم سرعت و بی کیفیت خواهد بود.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه شرایط برای آموزش مجازی برای دانشجویان مطلوب نیست، گفت: کلاس یک سیستم تعاملی است و در آن احساس منتقل می شود.

وقتی سیستم تعاملی می شود بخشی از این احساس کم می شود، لیکن سیستم تعاملی که در فضای مجازی وجود دارد قابل قیاس با سیستم های آموزشی رادیو و تلویزیونی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای صندوق رفاه دانشجویان در فضای آموزش مجازی خالی است

جای صندوق رفاه دانشجویان در فضای آموزش مجازی خالی است