مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:152020-11-25سياسي

غسال ها آخرین میزبانان بیماران کرونایی...


غسال ها امروز یکی از سخت ترین وظایف را در روزهای پر از استرس کرونایی برای تغسیل و تدفین فوتی های کرونایی بر عهده دارند، اگر کرونا را جدی نگیریم، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری غسال ها امروز یکی از سخت ترین وظایف را در روزهای پر از استرس کرونایی برای تغسیل و تدفین فوتی های کرونایی بر عهده دارند، اگر کرونا را جدی نگیریم، شاید مقصد بعدی تعدادی زیادی از افراد جامعه غسال خانه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویروس کرونا مهمان ناخوانده ای است که به نظر نمی رسد به این زودی ها خیال رفتن از بین ما را داشته باشد، متاسفانه این ویروس ناشناخته با قدرت می تازد و روزانه جان تعداد کثیری از هموطنان را می گیرد، اما انگار بسیاری از مردم در برابر شنیدن آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا بی خیال هستند، شاید یکی از مهم ترین دلایل آن این است که این بیماری را با گوشت و پوست خود لمس نکرده اند.

از روزهای شیوع ویروس کرونا، جهادگران عرصه سلامت با ایثار و فداکاری در خدمت به بیماران کرونایی وارد عرصه شدند و همه قدردان زحمات این قشر هستند، اما شاید به نقش تعدادی از اقشار مردم در بحث مدیریت بیماری کرونا توجه جدی صورت نگرفته است.

غسال ها امروز یکی از سخت ترین وظایف را در روزهای پر از استرس کرونایی برای تغسیل و تدفین فوتی های کرونایی بر عهده دارند، در روزهایی که حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غسال ها آخرین میزبانان بیماران کرونایی...

غسال ها آخرین میزبانان بیماران کرونایی...