مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-25اقتصادي

کاهش قیمت مرغ طی هفته های آینده در کرمانشاه


معاون جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: به علت عدم تولید منظم در این مدت قیمت مرغ افزایش یافته اما با سپری شدن دوره پرورش مرغ ها و وارد شدن به بازار قیمت کاهش خواهد یافت.

- بهرام خانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به علت مشکلات پیش آمده در مهر ماه و عدم جوجه ریزی واحدهای تولیدی قیمت جوجه یک روزه از 2 هزار و 900 تومان به 400 تومان کاهش یافت و به تبع آن واحدهای تولید کننده جوجه یک روزه تولید خود را کاهش دادند.

وی افزود: این وقفه تولید، به علت کمبود نهاده، اجبار مرغداران به تأمین نهاده به صورت آزاد و گران شدن واکسن و هزینه های تولید بود که با پیگیری های جهاد کشاورزی بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی حل شد و مجدداً این واحدهای تولیدی تولید را از سر گرفتند.

معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: بعد از وقفه به وجود آمده، در مهر ماه 2 میلیون، آبان 2 میلیون و 600 هزار و در روزهای ابتدایی آذر 400 هزار قطعه جوجه یک روزه به تناوب در اختیار مرغداران قرار گرفت.

خانی ادامه داد: مشکلات سامانه بازارگاه بر طرف شده و مرغداران می توانند برای خرید نهاده دولتی از طریق این سامانه اقدام کنند.

وی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در هفته جاری، گفت: این افزایش قیمت با وارد شدن جوجه های تحویلی به تولید کنندگان که 45 روز از آن گذشته، طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت مرغ طی هفته های آینده در کرمانشاه

کاهش قیمت مرغ طی هفته های آینده در کرمانشاه