مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-25سياسي

کمک 250 میلیون تومانی محسن چاووشی برای آزادی زندانیان بدهکار البرزی


محسن چاووشی خواننده مردمی کشور با اهدا مبلغ 250 میلیون تومان زمینه آزادی زندانیان بدهکار را فراهم نمود تا آنان بتوانند به آغوش گرم خانواده بازگردند.

- سید حسن حسینی، دبیر و عضو هیأت رییسه مرکز نیکوکاری شهدای زندان های استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج،  با اعلام خبر بالا گفت: مرکز نیکوکاری شهدای زندان های استان البرز با جلب کمک های مالی خیرین و نهادها اقدام به آزاد سازی زندانیان بی بضاعت و بدهکار مالی می ‍کند.

این مقام مسؤول بیان کرد: در سال جاری طی 3 مرحله 117 مددجوی بدهکار مالی را توانستیم با کمک ستاد دیه، انجمن های حمایت، کمیته امداد و خیرین آزاد نماییم که در مرحله اول 25 زندانی، مرحله دوم 40 زندانی و در مرحله سوم نیز زمینه آزادی 52 نفر را مهیا نمودیم که حدود 40 نفر از آنها را با کمک هنرمند محبوب و خواننده معروف کشور محسن چاووشی و با مبلغ 250میلیون تومان آزاد کردیم.

وی افزود: از اینجا از ضمن تشکر از همه کسانی که ما را در این امر خداپسندانه یاری می کنند، از همه خیرین، هنرمندان و افراد تأثیرگذار مانند آقای چاووشی دعوت می کنیم تا به کمک ما بیایند و در حل مشکلات این قشر از شهروندان قدمی بر دارند.

شایان ذکر است، محسن چاووشی در بستر فضای مجازی خود برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد اقدام به جمع آوری کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 250 میلیون تومانی محسن چاووشی برای آزادی زندانیان بدهکار البرزی

کمک 250 میلیون تومانی محسن چاووشی برای آزادی زندانیان بدهکار البرزی