مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-25سياسي

استفاده از حضور بسیجیان می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند


دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی و بیماری منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، حضور بسیجیان درکنار مسئولین و دولتمردان میتواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

- خبرگزاری فارس- لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: غلام محمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، که با افکار و اندیشه های والای امام خمینی(ره) شکل گرفت، یقیناً از برکات و الطاف خداوند‏‎ ‎متعال بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران  ارزانی شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این شجره طیبه، امروز درخت تناوری است که تا کنون توانسته با بهره گیری از نیروهای متعهد و متخصص، به عنوان یک نهاد تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها، در عرصه های مختلف جنگ سخت و نرم، همواره حماسه آفرین باشد.

طاهری به نقش موثر بسیج در صحنه های مختلف، از 8 سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله وخنثی کردن نقشه های شوم دشمنان انقلاب اشاره و افزود: خدمت از نگاه بسیجی، زمان و مکان معینی نمی شناسد و هر کجا تکلیف و کاری باشد، بسیجیان عزیز با خلوص نیت در میدان وظیفه، حاضر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از حضور بسیجیان می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند

استفاده از حضور بسیجیان می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند