مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-25بين الملل

لزوم گسترش مقاومت در کرانه باختری/انتقاد شدید از تشکیلات خودگردان


نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با تأکید بر لزوم گسترش مقاومت در سراسر کرانه باختری، گفت: در شرایط کنونی تنها گزینه مقاومت است که می تواند به شهرک سازی ها پایان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، موسی ابو مرزوق نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی اظهار داشت: واقعیت آن است که جنبش فتح در صدد است تا ما را به سمت سازش هدایت کند.

بر اساس این گزارش، نایب رییس دفتر سیاسی حماس در ادامه تأکید کرد: ما در جریان مذاکرات و گفتگوهای قاهره با تلاش های فتح برای هدایت خود به سمت سازش مخالفت و بر موضع خود در پایبندی به گزینه مقاومت تأکید کردیم.

ابو مرزوق همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به ازسرگیری همکاری های امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: این اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین پرونده وحدت ملی را به شکست کشاند.

وی با تأکید مجدد بر پایبندی جنبش حماس به گزینه مقاومت، گفت: ما معتقدیم که کرانه باختری نیز همچون نوارغزه نیازمند مقاومت است و در شرایط کنونی تنها گزینه مقاومت است که می تواند به شهرک سازی های غیرقانونی در کرانه باختری پایان دهد.

تشکیلات خودگردان فلسطین اخیراً روابط و همکاری های امنیتی با رژیم صهیونیستی را از سر گرفته است؛ اقدامی که اعتراض گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش مقاومت در کرانه باختری/انتقاد شدید از تشکیلات خودگردان

لزوم گسترش مقاومت در کرانه باختری/انتقاد شدید از تشکیلات خودگردان