موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-25اقتصادي

کارآفرین موفقی بسیجی که ناامیدی را ضربه فنی کرد/ بدون داشتن سرمایه هم می توان کارآفرین بود


مهلا جزی کارآفرین نمونه ای که با تلاش و پشتکار فراوان توانست فعل خواستن، توانستن است را صرف کند و اکنون عنوان یک کارآفرین موفق را به خود اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، اگرچه چرخ اقتصاد لنگ می زند اما چرخ خیاطی این بانوی کارآفرین بسیجی همچنان با قدرت می چرد و چرخه اقتصاد چندین خانوار را می گرداند.

تنها کسانی می توانند فعل خواستن را صرف کنند که تلاش، پشتکار و توکل به داوند متعال، مقدمه رسیدن به آمال و آرزوهایشان باشد و در راه رسیدن به هدف از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

سراغ بانوی کارآفرینی می رویم که دوخت ودوز برایش کار و حرفه نیست، عشقی است که از دوران کودکی با آن بزرگ شده و انس گرفته است.

مهلا جزی متولد 1356 دارای مدرک فوق لیسانس رشته طراحی پارشو لباس است که حدود 12 سال است آموزشگاه طراحی دوخت دارد به سراغ این بانوی هنرمند می رویم تا رمز موفقیتش را جویا شویم.

این بانوی کارآفرین در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: حدود پنج سال است که در رشته طراحی پارشو لباس در دانشگاه فنی و مهندسی دختران گرگان و همچنین دانشگاه علمی و کاربردی نوین گلستان تدریس می کنم.

این بانوی موفق گرگانی ادامه داد: رشته تحصیلی من در دوره دبیرستان، ریاضی فیزیک بود که با معدل 19.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرین موفقی بسیجی که ناامیدی را ضربه فنی کرد/ بدون داشتن سرمایه هم می توان کارآفرین بود

کارآفرین موفقی بسیجی که ناامیدی را ضربه فنی کرد/ بدون داشتن سرمایه هم می توان کارآفرین بود