مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-25سياسي

طرح اصلاح ساختار بودجه به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد


نمایندگان مجلس با ارجاع طرح اصلاح ساختار بودجه به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ادامه بررسی طرح احکام اصلاح ساختار بودجه در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان پیشنهاداتی را در این باره مطرح کردند.

محمدباقر قالیباف در جریان بررسی این طر ح، گفت: احکام بودجه موضوع بسیار مهمی است و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس 12 بند را مورد بررسی قرار داد و به صحن علنی ارائه کرد که ما تاکنون 4 بند آن را بررسی کرده ایم.

وی اظهارداشت: پیشنهادات و الحاقات نمایندگان به طرح احکام اصلاح ساختار بودجه بسیار زیاد است و همچنین ابهاماتی در برخی موارد وجود دارد که زمانبر است و از سوی دیگر زمان ما در مجلس به دلیل شرایط کرونایی کم است.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس پیشنهاد بنده آن است که طرح احکام اصلاح ساختار بودجه به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارجاع شود و پیشنهادات و الحاقات در جلسه این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی اظهارداشت: با توجه به زمان کوتاهی که داریم، لازم است کمیسیون برنامه و بودجه به صورت متوالی جلسات خود را تشکیل داده و پیشنهادات نمایندگان بررسی شود و سپس این طرح به صحن علنی مجلس ارائه شود تا وقت صحن علنی برای بررسی پیشنهادات متعدد گرفته نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاح ساختار بودجه به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد

طرح اصلاح ساختار بودجه به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد