مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:502020-11-25اقتصادي

/پیگیری پروژه/ جدایی معین کوثر از برج های دوقلو


پروژه برج های دوقلوی کیو خرم آباد سال 93 کلنگ زنی شد و به گفته مسئولان قرار بود 36 ماهه به بهره برداری برسد.

- ایسنا/لرستان پروژه برج های دوقلوی کیو خرم آباد سال 93 کلنگ زنی شد و به گفته مسئولان قرار بود 36 ماهه به بهره برداری برسد.

بر تکمیل این پروژه طبق برنامه زمان بندی دائم تاکید می شد و بر این اساس تابلوی روزشمار نیز در محل احداث نصب شده بود که بعد از مدتی خاموش و زمان بندی حذف شد.

در قرارداد پروژه برج های دوقلو که مرتفع ترین سازه خرم آباد محسوب می شود، سهم شهرداری 25 و سرمایه گذار 75 درصد اعلام شده و سرمایه گذار آن گروه عمران و ساختمان معین کوثر است.

این پروژه در چند ماه اول شروع فعالیت روند خوبی داشت اما پس از آن دیگر خبری از فعالیت آنچنانی نبود و صدای برخی از کاسبان شهر خرم آباد که با پروژه در بحث مواد غذایی(برای کارگران) و مصالح ساختمانی همکاری می کردند بلند شد.

مسئولان نیز در بحث قرارداد سخنانی را رسانه ای می کردند اما هیچ اتفاق خاصی در قرارداد پروژه رخ نداد و همچنان شرایط همانی است که از اول بود و اعتراض ها راه به جایی نبرده است.

رستم کوشکی، رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد در خصوص آخرین وضعیت این پروژه گفت: چندین کارشناس انتخاب شده اند که هزینه های شرکت معین کوثر در این پروژه مشخص شود تا شهرداری خرم آباد آن را بازپرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/پیگیری پروژه/ جدایی معین کوثر از برج های دوقلو

/پیگیری پروژه/ جدایی معین کوثر از برج های دوقلو