مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 02:252020-11-24اقتصادي

رعایت پروتکل های بهداشتی به 90 درصد رسید/ پیشنهاد شناور شدن ساعات کار


بر اساس گزارش های دریافتی رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم به 85 تا 90 درصد رسیده که بسیار امیدوار کننده است.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بر اساس گزارش های دریافتی رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم به 85 تا 90 درصد رسیده که بسیار امیدوار کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسه شنبه شب در گفتگوی ویژه تلویزیونی گفت: بر اساس گزارش های دریافتی رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم به 85 تا 90 درصد رسیده که بسیار امیدوار کننده است و برای کاهش تردد کارکنان دولت با وسایل حمل و نقل عمومی پیشنهاد شناور شدن ساعت کار کارمندان نیز در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا رییسی با اشاره به شلوغی مترو تهران، افزود: شلوغی مترو بیشتر به علت تردد کارمندان است و مقرر شده فردا (چهارشنبه) این مساله در هیأت دولت مطرح شود، اگر صلاح باشد در صورت امکان با تفویض اختیار به وزارتخانه ها، ساعت کار کارمندان شناور می شود و باز هم تعداد کارمندان در ادارات کاهش می یابد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، ادامه داد: با شناور شدن ساعت کار کارکنان در ادارات، این کمک خواهد کرد تا حجم تردد با وسایل حمل و نقل عمومی و به خصوص با مترو کاهش یابد.

رییسی در پایان خاطرنشان کرد: اگر ساعت کار کارمندان در ادارات نیز شناور شود در این صورت عده ای از کارکنان ساعت 8 تا 14 و عده ای نیز مثلاً از ساعت 10 تا 15 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی به 90 درصد رسید/ پیشنهاد شناور شدن ساعات کار

رعایت پروتکل های بهداشتی به 90 درصد رسید/ پیشنهاد شناور شدن ساعات کار