مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 20:552020-11-24ورزشي

ذهن زیبا و مدل آلمانی مهدوی کیا در راه لیگ برتر


آکادمی کیا سرفصل جدیدی را در تاریخ فوتبال ایران ورق زده است؛ تیمی که به سبک و سیاق آلمانی ها و زیر نظر مهدی مهدوی کیا آماده رسیدن به لیگ برتر ایران خواهد شد.

- آکادمی کیا سرفصل جدیدی را در تاریخ فوتبال ایران ورق زده است؛ تیمی که به سبک و سیاق آلمانی ها و زیر نظر مهدی مهدوی کیا آماده رسیدن به لیگ برتر ایران خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در فوتبال آلمان دو تیم هوفنهایم و لایپزیش بیش از هر تیمی موفق و در عین حال منفور هستند؛ تیم هایی که با یک برنامه درست و حساب شده سرمایه خود و همین طور آینده بازیکنان و مربیان را هدر نداده اند و هر سال گام جدیدی را در راه موفقیت بر می دارند و همین موضوع به چشم هواداران افراطی در فوتبال آلمان خوش نیماده است.

با این وجود، مساله مهم سرمایه گذاری دو سر سود این دو باشگاه در پرورش بازیکنان آینده دار و درآمدزایی از محل فروش این بازیکنان و همین طور موفقیت در لیگ های ملی و بین المللی است.

هوفنهایم در سال 2000 میلادی، با پشتیبانی مالی دیتمار هوپ و جذب بهترین بازیکنان جوان و آینده دار به سرعت از لیگ دسته پنجم آلمان کارش را آغاز کرد و در سال 2008 به بوندس لیگا، بالاترین سطح فوتبال آلمان صعود کرد.

این تیم در فصل 18 – 2017 برای اولین بار به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذهن زیبا و مدل آلمانی مهدوی کیا در راه لیگ برتر

ذهن زیبا و مدل آلمانی مهدوی کیا در راه لیگ برتر